Str. Dogarilor nr. 26-30, Corp A, Parter, Ap. 1, Sector 2
Mobil: +40741 159 717
Email: octavian.apostol@milleformis.ro
Luni – Vineri: 9:00 – 18:00
Sambata, Duminica: Inchis
Joi – 15 august – inchis
CUPRINS:
1. Cand se aplica?
2. Care este scopul acestei politici?
3. Ce date cu caracter personal colectam?
4. In ce scop le colectam?
5. Cum le colectam si cum va gestionati consimtamantul?
6. Ce drepturi aveti?
7. Cui dezvaluim datele dumneavoastra cu caracer personal si unde le trasferam?
8. Cum asiguram securitatea datelor?
9. Care sunt perioadele de pastrare?
10. Cum tratam solicitarile minorilor?
11. Cum procedam in cazul incidentelor de securitate?
1. Cand se aplica?
Politica de confidentialitate se aplica datelor personale ale celor care doresc sa devina, sunt sau au fost clienti MILLEFORMIS WOOD SRL, inclusiv datele colectate, utilizate sau dezvaluite in timp ce aceste persoane utilizeaza site-ul companiei noastre, disponibil la adresa https://www.milleformis.ro/. Cand ne referim la ” MILLEFORMIS WOOD SRL”, „noi” sau “compania noastra” in aceasta declaratie, ne referim la MILLEFORMIS WOOD SRL cu sediul social in Bucuresti, Str. Dogarilor, nr. 26-28-30, corp A, parter, ap. 1, sector 2, inmatriculata in Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/12292/2020, cod de inregistrare fiscala RO 43097072, telefon 031–1029514, e-mail: office@milleformis.ro, reprezentata prin Octavian Apostol – Administrator. Prezenta informare este emisa in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor).
Va puteti gestiona consimtamantul asupra scopurilor in care vor fi utilizate datele cu caracter personal fie trimitand un e-mail la adresa office@ milleformis.ro, fie ne puteti scrie la adresa Bucuresti, Str. Dogarilor, nr. 26-28-30, corp A, parter, ap. 1, sector 2.
Aceasta politica este valabila incepand cu data de 01.01.2023.
2. Care este scopul?
Cand utilizati site-ul nostru, ne incredintati o parte dintre datele dumneavoastra cu caracter personal. Intelegem acest lucru si il apreciem. Prin tot ceea ce facem ne straduim sa le protejam si sa va oferim un control cat mai bun asupra lor.
Prezenta politica va ajuta sa intelegeti ce cu caracter personal colectam despre dumneavoastra, modul in care folosim datele dumneavoastra cu caracter personal si ce optiuni aveti asupra utilizarii acestora.
Ne angajam sa pastram acuratetea, confidentialitatea si securitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal. Pentru a fi in concordanta cu modificarile legislative si/sau cu realitatile practice, ne rezervam dreptul de a ajusta oricand prezenta politica, modificarile devenind obligatorii din momentul publicarii acestora pe site.
3. Ce date cu caracter personal colectam?
Datele cu carater personal sunt informatii privind o persoana identificata sau identificabila.
Pe site-ul nostru sunt colectate urmatoarele date cu caracter personal: nume, prenume, adresa, numar de telefon, adresa de e-mail, cookie, adresa de IP a calculatorului, ID-urile dispozitivelor mobile, informatii din browserul dumneavoastra web (cum ar fi tipul browserului si limba browserului), actiunile pe care le faceti pe site-ul nostru web etc.
4. In ce scop le colectam?
Datele cu caracter personal sunt colectate pentru derularea efectiva a relatiilor comerciale in sensul incheierii de contracte de vanzare in forma scrisa ulterior datei la care dumneavoastra ne contactati prin intermediul site-ului mai sus mentionat, precum si pentru a imbunatati permanent functionalitatile site-ului.
Limitam datele personale pe care le colectam la ceea ce este relevant in vederea procesarii particulare a acestora. Nu procesam datele dumneavoastra personale in moduri care sunt incompatibile cu scopurile pentru care informatiile au fost colectate sau ulterior autorizate de dumneavoastra.
Date CONTRACTUALE (obligatorii) – pentru demararea procesului de incheiere a unui contract si pentru derularea efectiva a relatiei comerciale
Se pot colecta date (nume, prenume, telefon, adresa de e-mail) pentru a putea sa raspundem intrebarilor dumneavoastra legate de produsele si serviciile noastre, in vederea incheierii ulterioare unui contract de vanzare. Aceste date sunt colectate prin formulare dedicate din site de genul: contact, solicita oferta, comanda online, solicita consultanta etc. Aceste date sunt denumite generic “date contractuale”. Fara ele, comanda dumneavoastra nu poate fi preluata (de exemplu: nu stim cum sa va raspundem la intrebari), nu poate fi prelucrata si nu poate fi livrata (prin curier sau prin alte metode acceptate). Nu veti putea beneficia de serviciile sau produsele noastre utilizand site-ul nostru, fara a furniza aceste date.
Putem dezvalui datele dumneavoastra personale ca urmare a incheierii unui contract in forma unui inscris sub semnatura private cu dumneavoastra cand utilizam procesatorii terta parte (firme de curierat etc.) pentru a efectua servicii in numele nostru si conform instructiunilor noastre.
Temeiul juridic pentru prelucrarea acestor date il reprezinta, dupa caz, executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract (Art. 6 alin. (1) lit. (b) din Regulamentul general privind protectia datelor) si interesele noastre legitime (articolul 6 alin (1) lit (f) din Regulamentul general privind protectia datelor).
Date FUNCTIONALE – pentru o experienta cat mai buna in utilizarea site-ului
Se pot colecta date directe (nume, prenume, telefon, e-mail) pentru a putea raspunde solicitarilor dumneavoastra si pentru asigurarea unei experiente mai bune in utilizarea site-ului.
Aceste date sunt denumite generic “date in scopuri functionale”.
Se pot colecta datele indirecte ce se pot utiliza in crearea unui website mai bine structurat (ex: rapoartele din Google Analytics etc.). Aceste date ne ajuta sa vedem fluxul de navigare a vizitatorilor in site, volumul de navigare precum si alte informatii utile relevante in imbunatatirea site-ului, pentru a va oferi o experienta de navigare cat mai buna.
Toate aceste functionalitati sunt gandite pentru a va oferi cele mai bune optiuni de informare si achizitie.
Daca nu sunteti de acord cu utilizarea datelor in acest scop, nu puteti beneficia de avantajele acestor functionalitati.
Temeiul legal al colectarii acestor date il reprezinta consimtamantul (art.6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protectia datelor) si interesele noastre legitime (articolul 6 alin (1) lit (f) din Regulamentul general privind protectia datelor).
Exista situatii in care putem folosi sau transmite informatii pentru a proteja drepturile si activitatea societatii noastre, spre exemplu, pentru:
Toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si interesele, drepturile si libertatile dvs. fundamentale.
5. Cum le colectam si cum va gestionati consimtamantul?
Cand interactionati cu site-ul nostru, va oferim posibilitatea de a acorda si de a va retrage in orice moment consimtamantul pentru utilizarea datelor dumneavoastra.
Oferim vizitatorilor site-ului si clientilor care furnizeaza datele cu caracter personal mijloacele pentru a alege modul in care folosim aceste date. Consimtamantul privind prelucrarea datelor cu caracter personal se poate solicita la lansarea unei comezi, la lansarea unui formular, precum si la orice alt scop care implica acordarea consimtamantului, prin accesarea unui panou de control general (cumulat sau individual, pe fiecare categorie de date sau scop invidual) sau prin alta maniera tehnica, creata cu acest scop.
Veti avea posibilitatea de a va da explicit consimtamantul asupra scopurilor in care vor fi utilizate datele cu caracter personal si de a-l gestiona ulterior, in conformitate cu reglementarile in vigoare.
6. Ce drepturi aveti?
Depunem toate eforturile pentru a va garanta drepturile pe care le aveti, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Dreptul la informare: aveti dreptul de a fi informat/a cu privire la operatiunile de prelucrare efectuate de noi asupra datelor dumneavoastra cu caracter personal. Prezenta informare asigura respectarea acestui drept.
Dreptul de acces: aveti dreptul de a obtine din partea noastra o confirmare daca prelucram sau nu date cu caracter personal care va privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective si la informatii privind prelucrarea lor, in conditiile legislatiei in vigoare;
Dreptul la rectificare: aveti dreptul de a obtine de la noi fara intarzieri nejustificate, rectificarea datelor inexacte care va privesc sau completarea datelor dumneavoastra cu caracter personal care sunt incomplete;
Dreptul la stergerea datelor: aveti dreptul de a obtine, fara intarzieri nejustificate, stergerea datelor cu caracter personal care va privesc, daca sunt indeplinite conditiile prevazute de legislatie.
Spre exemplu, rectificarea si stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal se poate referi, in special (dar nu se limiteaza la), datele incomplete sau inexacte. O astfel de situatie poate aparea in cazul in care unele dintre datele personale pe care le-ati furnizat (numar de telefon, adresa e-mail etc.) nu mai sunt actuale.
Luam masuri rezonabile pentru a ne asigura ca datele personale pe care le procesam sunt viabile pentru utilizarea dorita si exacte, complete si actuale. In acest sens, va rugam sa actualizati si sa corectati datele personale.
Dreptul la restrictionarea prelucrarilor: aveti dreptul de a obtine, in conditiile legii, din partea noastra restrictionarea prelucrarii in cazul in care sunt indepinite conditiile mentionate de lege si se aplica unul din urmatoarele cazuri:
In cazul in care dumneavoastra ati obtinut restrictionarea prelucrarii, veti fi informat de noi inainte de ridicarea restrictiei de prelucrare.
Dreptul la portabilitatea datelor: aveti dreptul de a primi datele cu caracter personal care va privesc si pe care ni le-ati furnizat intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, precum si de a transmite aceste date altui operator, fara obstacole, in cazul in care:
Aveti dreptul ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie transmise direct de la un operator la altul acolo unde acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
Dreptul la opozitie: este dreptul dumneavoastra de a va opune, in conditiile legii, din motive legate de situatia particulara in care va aflati, prelucrarii efectuate de noi avand ca temei juridic realizarea intereselor legitime ale societatii noastre precum si in orice alte cazuri mentionate de Regulamentul general privind protectia datelor si de lege. In situatia in care va opuneti unor astfel de prelucrari, noi nu vom mai prelucra datele cu caracter personal, cu exceptia cazului in care vom demonstra ca avem motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor dumneavoastra sau ca scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept al societatii noastre in instanta.
De asemenea, conform legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care va privesc sau care va afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa. La nivelul societatii noastre nu exista un astfel de proces decizional automatizat si nici crearea de profiluri.
Aveti dreptul de a va retrage consimtamantul in orice moment, in conditiile legii, fara a afecta legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
Pentru exercitarea drepturilor de mai sus, puteti trimite o cerere scrisa:
Va vom oferi un raspuns la solicitarea transmisa de catre dumneavoastra in vederea exercitarii drepturilor de mai sus in termen de cel mult o luna de la data primirii cererii.
Aveti dreptul de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, la adresa Bld. G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, Bucuresti, Romania, telefon: +40.318.059.211, e-mail: anspdcp@dataprotection.ro.
De asemenea, aveti dreptul de a va adresa justitiei, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare
7. Cui dezvaluim datele dumneavoastra cu caracer personal si unde le trasferam?
Colaboram cu societati de curierat si companii din domeniul internetului: Google etc. – toate acestea, pentru o cat mai buna experienta pe site-ul nostru.
Putem impartasi datele dumneavoastra personale furnizorilor de servicii contractati in vederea procesarii si livrarii comenzilor (cum ar fi furnizorii de servicii de curierat etc.), in vederea imbunatatirii experientei de utilizare a siteului nostru (ex: Google Analytics etc.), precum si in alte scopuri: servicii de contabilitate, avocatura etc. Dezvaluirea datelor se face in temeiul faptului ca serviciile necesare derularii afacerilor noastre nu pot fi prestate exclusiv de catre noi. Ne asiguram ca accesul persoanelor mentionate in prezentul articol la datele dumneavoastra cu caracter personal se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor si ca acestia garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta.
Este posibil sa dezvaluim datele dumneavoastra personale in urmatoarele cazuri: proces legal, litigii si / sau solicitari din partea autoritatilor publice si guvernamentale conform legislatiei in vigoare.
Nu avem intentia de a transfera date cu caracter personal catre o tara terta sau o catre organizatie internationala.
8. Cum asiguram securitatea datelor?
Siguranta datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea de masuri tehnice si organizatorice adecvate. Aceste masuri sunt implementate inclusiv pentru a preveni pierderi, utilizari incorecte si acces neautorizat, dezvaluire, modificare si distrugere a datelor cu caracter personal, tinand cont de natura acestora. Luam toate masurile interne pentru a identifica si a asigura securitatea informatiilor, masurile fiind verificate in mod regulat si adaptate la stadiul tehnicii. Compania noastra utilizeaza furnizori de servicii conexe cu notorietate in piata (ex: servicii de gazduire, servicii de dezvoltare software etc.) pentru indeplinirea acestui obiectiv.
9. Care este perioada de pastrare?
Pastram informatiile conform specificatiilor legale si atata timp cat dumneavoastra sunteti de acord. In situatia in care ne transmiteti datele pe pagina noastra de web, vom stoca datele dumneavoastra pentru o perioada de maxim 60 (saizeci) de zile de la data colectarii, dupa care datele dumneavoastra vor fi sterse. Ne puteti solicita oricand stergerea anumitor informatii iar noi vom da curs acestor solicitari, cu exceptia cazurilor expres prevazute de legislatie
Daca, ulterior contactarii noastre prin intermediul paginii web, decideti incheierea unui contract in forma scrisa cu compania noastra, stocarea datelor cu caracter personal mentionate in respectivul contract se face pe perioadele de timp specificate de legislatia in vigoare, in vederea mentinerii evidentelor legate de activitatile desfasurate, pentru protejarea drepturilor in justitie si exercitarea altor drepturi conform legii si contractelor incheiate, indeplinirea eventualelor cerinte de arhivare, in acord cu dispozitiile legale.
10. Cum tratam solicitarile minorilor?
Nu prestam servicii si nu livram minorilor bunuri decat in cazurile expres prevazute de lege.
Compania noastra nu urmareste in activitatile sale de prelucrare de date, prelucrarea datelor cu caracter personal ale minorilor cu varsta sub 16 ani.
Orice persoana care ne furnizeaza datele personale garanteaza ca este major, respectiv are capacitate deplina de exercitiu. In cazul in care are totusi loc o procesare a datelor cu caracter personal pentru o persona care nu este majora, vom sista prelucrarea acestor date odata cu luarea la cunostinta a acestui fapt.
Orice prelucrare a datelor cu caracter personal ale minorilor se realizeaza in conformitate cu cerintele legale si in cazuri strict determinate.
11. Cum procedam in cazul incidentelor de securitate?
Informarea dumneavoastra si a autoritatilor este primul pas. Remedierea situatiei aparute este prioritatea noastra.
In cazul in care survine o incalcare a datelor cu caracter personal vom notifica autoritatile competente pentru protectia datelor in termen de 72 de ore. Clientii afectati sau vizitatorii site-ului vor fi, de asemenea, notificati in legatura cu incalcarea.
Vom lua toate masurile necesare remedierii situatiilor aparute, in vederea protejarii drepturilor dumneavoastra.